Tuesday, November 10, 2009

不在放羁

最近的我比平常勤力许多,做工也少上网混论坛,晚上也常熬夜做很多免费的设计给朋友们 (需要尽快做多些作品来当portfolio收藏以备日后各类用途)也许是人老了,也许是家里就快多个小孩,也许是肩上的责任越来越重,反之就是显得比以前积极许多,显得比较理性,也不再那么放羁了。

渐渐的,我发现自己完全没有私人时间, 早上起身后就得和太太过老妈家用早点,然后做工。晚上放工后就直接回到老妈家用晚餐,然后和太太陪伴她到10点左右,过去自己的那间小公寓。然后就得投入进入业余设计工作。

平常还得去乐队排练乐队,佛教会活动,回岳母家等。。。。
我到底是拥有活动,还是活动拥有了我?

朋友们,我多久没找你们了?

3 Comments:

Blogger Unknown said...

I got a feeling all these will develop into something great with your consistent passion in music + graphic + fatherhood.

November 12, 2009 at 1:58 AM  
Blogger 三3三 said...

yeah. the pressure form the motivation for me to move forward, and then it re-generate the stress for me again.

it's a big recycle.
it's life

November 15, 2009 at 7:25 PM  
Blogger Driv Loo. said...

keep it up~

December 15, 2009 at 7:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home